We zijn een gezellige groep met 30 leerlingen, met juf Corinne als onze juf.

In de ochtend werken we aan de basisvakken rekenen, taal, spelling en lezen. We werken met Snappet maar ook op papier. In de middag werken we aan verschillende thema’s en zijn we creatief bezig.

We doen heel veel leuke dingen en er wordt ook heel hard gewerkt. Er moet dit schooljaar voor groep 8 tenslotte een belangrijke beslissing genomen worden: naar welke school van het Voortgezet Onderwijs gaan deze leerlingen?!

In groep 8 krijgen de leerlingen huiswerk. Dit is om ze goed voor te bereiden op het voortgezet onderwijs. Na de meivakantie wordt begonnen met het oefenen van de musical. De leerlingen zijn daarvoor erg enthousiast. Deze musical voeren de leerlingen in de laatste schoolweek op. In mei gaan de leerlingen op kamp, daar hebben wij enorm veel zin in!

We houden van samenwerken en gezelligheid, welkom in onze groep!